Szanowni Delegaci,
już wkrótce spotkamy się w dniu 13 października 2025 r. na XI Sesji V Kadencji Obywatelskiego Parlamentu Seniorów.
Proszę o zapoznanie się z poniższymi informacjami organizacyjnymi:
- Na teren Sejmu wchodzimy na podstawie listy obecności będącej w dyspozycji Straży Marszałkowskiej (przy szlabanie) i legitymujemy się tradycyjnym dowodem osobistym. Brak dowodu osobistego uniemożliwi wejście na teren Sejmu.
- Akredytacja będzie od godz. 10.00 do 11.40
- Osoby które mogą przybyć wcześniej (między godz. 10.00 a 11.00) proszone są o takie zaplanowanie wejścia, aby umożliwić późniejsze wejście osobom które przyjeżdżają z odległych rejonów kraju.
- Przypominam, że zabronione jest przynoszenie na teren Sejmu ulotek i materiałów reklamowych.
- Przed wejściem na Salę Obrad Plenarnych można skorzystać z serwisu kawowego.
- Wejście na Salę Obrad Plenarnych będzie od godz. 11.20 do godz. 11.40
- Kancelaria Sejmu zapewnia w razie potrzeby pomoc medyczną i dyżur karetki. Aby skorzystać z takiej pomocy należy zgłosić się do Straży Marszałkowskiej lub do pracownika Kancelarii Sejmu.
- Delegat zgłasza się do stanowisk Akredytacji, gdzie złoży podpis na liście obecności i formularzu RODO, otrzyma imienny identyfikator, oraz otrzyma materiały konferencyjne.
- Na Sali Obrad można zajmować dowolne miejsca, oprócz miejsc w pierwszym rzędzie oznaczonych napisem rezerwacja.
z poważaniem, Zbigniew Tomczak - Przewodniczący Rady i Prezydium Obywatelskiego Parlamentu Seniorów