Szanowni Państwo, poniżej podaję istotne informacje organizacyjne dla uczestników Sesji w dniu 13 października 2025 r.
Miejsce: Sejm RP,
Dojazd z dworca Warszawa Centralna przystanek tramwajowy (każdy tramwaj) Dw. Centralny 07, 3 przystanki do Muzeum Narodowe 05, stąd pieszo około 10 min. na prawo lub dojazd z Nowego Światu, z przystanku Foksal 01, jeden przystanek do Placu Trzech Krzyży i stąd do Sejmu 3 min.
W przypadku przyjazdu Delegatów autokarem i potrzeby wjazdu na teren Sejmu, proszę przesłać do mnie dane pojazdu: marka, nr. rej. i dane kierowcy nazwisko imię nr PESEL.
Wejście odbywa się na podstawie listy obecności, którą będzie miała Straż Marszałkowska (przy szlabanie), lista obecności zawiera dane osób zgłoszonych przez Delegatury, nie potrzeba innych przepustek. Wnoszenie materiałów reklamowych, ulotek i folderów jest zabronione (w zeszłym roku były conajmniej dwa przypadki wniesienia i rozdawania takich materiałów: z Del. Łódzkiej i Podkarpackiej) odpowiedzialni Przew. Delegatur
Wejście do Sejmu osób z obsługi - akredytacji od 9:00. Wejście Delegatów do Sejmu od 10:00 - akredytacja od 10:00 do 11:40 - podpisanie formularzy RODO, listy obecności i odbiór materiałów konferencyjnych – koordynują: Elżbieta Wiśniewska i Zdzisław Czarnecki. W Sali Kolumnowej będzie przygotowany powitalny poczęstunek oraz będą wystawione stoiska ZUS i NFZ.
Wejście na Salę od 11:20 do 11:45, o 11:45 zajęcie miejsc na Sali, od 12:00 do 15:00 obrady, o 15:00 obiad (restauracje wg wskazań obsługi), po obiedzie wyjście z Sejmu.
Pozdrawiam serdecznie, Zbigniew Tomczak - Przewodniczący Rady i Prezydium Obywatelskiego Parlamentu Seniorów